Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

Härlig vårpromenad med Rutviksgänget

Av Lena Englund - 11 mars 2012 21:01

Idag har varit till Malin, Niklas, Elsa och Bibi och gått en härlig långpromenad i strålande sol. Efteråt grillade vi och myste vid elden och jag fick pussa på Elsa lite extra (det gäller att passa på). Hekaya och Donna var väldigt belåtna och trötta när vi kom hem så dom har i stort sett snarkat i soffan hela e.m

Donna och Bibi kan umgås bra nu när Donna vuxit till sig lite och inte är en sån retsticka, ni ska se att dom kommer att bli allra bästa vänner såsmåningom  

Hekaya ska ibland visa att hon är äldst eller nå´t genom att vara lite på Bibi men som tur är tycker hon nog det är jobbigt att "bossa" och går hellre med oss "vuxna"  

Tack för idag rutviksborna vi gör gärna om det snart igen för det är alltid så kul att träffa er  


Roger har naturligtvis fotat en del.


Donna



Hekaya

  


Kibibi 

 



 



 

Vackraste gänget   

   



   


 
 
Malin, Niklas o tjejerna

Malin, Niklas o tjejerna

11 mars 2012 21:48

Tack för idag underbara ni!! Vilka härliga bilder som vanligt. När hinner Mr R fota allt?? Man börjar väl vara så van vid papparazzi så jag inte ens märker av honom med kameran :-) Här är det oxå snark i soffan och en doft av skogsrök - myyys.
Kramar till tusen

http://dayaobib.blogspot.com

 
Maria

Maria

12 mars 2012 18:40

Härliga och jättefina bilder (men det är ju alla bilder i din blogg)!
Hälsningar från familjen A i Halmstad, med en 8 månaders RR-tjej

http://www.ardnor.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Englund - 29 april 2012 16:32

Idag var det toppenväder, solen lyste från en knallblå himmel och vi packade väskan med träningsgrejer och fika förståss. Vi var nio tvåbenta som invarderade sandtaget på skjutfältet. Eftersom det är länge sedan jag och Donna tränade sök så körde v...

Av Lena Englund - 13 februari 2012 20:26

Ikväll har jag och Donna varit och tränat lite tillsammans med Marie-Louise och Elit. Donna var jätteduktig och var helt fokuserad trots Elits försök att få hennes uppmärksamhet. Hon brydde sig inte i alla som sprang mellan Agility delen och lydnadsd...

Av Lena Englund - 6 februari 2012 20:10

Idag har vi varit och tränat både agility och lydnad.....och till min stora glädje, inomhus. Bara känslan att kunna träna under den kalla årstiden UTAN att förfrysa fingrar och tassar är helt underbar. Det sorgliga är att lokalen kommer bara att finn...

Av Lena Englund - 27 januari 2012 21:46

Nu ska jag äntligen försöka sammanfatta mitt långa uppehåll på bloggen. Det har varit tunga månader. Min bror gick hastigt bort i november, och det slog ner som en bomb iform av ett telefonsamtal en söndagkväll. Jag har levt som i en bubbla och har v...

Av Lena Englund - 11 november 2011 00:15

Världens finaste Hekaya fyller 9 år idag   tänk vad tiden går fort. Hekaya är en mycket speciell tant som älskar att mysa, gillar soffhäng, älskar att äta "natt" glass med husse, tycker om lugna skogspromenader ( och ett och annat bus tillsammans med...

Presentation


Denna blogg handlar om hur vardagen med mina två underbara RR, Norridge Hekaya & Lion Queen Donna Karen af Atle kan se ut. Vi gör allt tillsammans och njuter av varje minut.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inlägg

Utställningar

Bilder 2012

Bildarkiv

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards