Alla inlägg den 7 november 2010

Av Lena Englund - 7 november 2010 18:48

Idag var jag inte lika snabb att ta mig iväg till skogen....jag var trött...trött och trött. Men det var inte hundarna så efter många om och men kom vi iväg, sena, stackars Erika fick vänta på både mig och Tessan.

Jag la varsitt personspår åt Hekaya och Donna, med 5 apporter och en slutapport i båda.

Vi började med ett uppletande, Hekaya är väl inte den snabbaste på att leta men hon kommer snabbt med sakerna hon hittar ivf fyra av dom den femte dissade hon.

Donna hon rusar ut och letar men.....då var det ju det där med överlämnandet...hon vill bara kasta runt grejerna och studsa som en gummiboll i rutan.....men vi tränar vidare  

Spåret gick jättebra Donna missade bara en apport vilket hon inte brukar göra , men Hekaya hittade alla. Hon gick förbi en men tvärstannade och tittade upp sedan vände hon sig om och tittade på oss, grävde fram apporten och kom med den.. ooops glömde den nästan matte men här får du... hon är för söt.


Tessan och Spike var också med likaså Erika med Nelly...Och Roger var ju med så några bilder blev det allt.

Oj..jag höll på att glömma lilla Milly (tror hon heter det) med matte Isabell som var med och kollade idag.


Hekaya först ut...  kom just på att på torsdag fyller hon 8 år........tänk vad tiden går fort...alldeles för fort...

   


Sedan Nelly...en arbetsmyra i sökrutan...

 


Spikens tur...han är så himla duktig...

   


.. och sist Donna med diverse cirkuskonster....kul....eller...när ska vår lilla sötnäsa bli lite mindre busig och mer fokuserad???...om så där 2-3 år kanske ...

    


Som vanligt saknade jag Malin och tjejerna men ni har ju en bit att åka och kan ju lika gärna lägga spår hemma ni bor ju med skogen bakom huset......men det är liiiite trist att det blir så sällan vi är allihop.

Kramar till er alla och tack för idag.. alltid lika kul (fast jag var lite trött men det gick över)     


Presentation


Denna blogg handlar om hur vardagen med mina två underbara RR, Norridge Hekaya & Lion Queen Donna Karen af Atle kan se ut. Vi gör allt tillsammans och njuter av varje minut.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inlägg

Utställningar

Bilder 2012

Bildarkiv

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards