Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Lena Englund - 3 juli 2010 11:12

Boden Alive hela helgen, enda helgen på hela året som det är kul att gå ut. Man träffar så många vänner man inte sett på länge, alltså riktigt kul. På dagen var Roger i skogen med hundarna på en långprommis och sedan var det kloklippning vilket brukar tömma den sista energin från både oss och hundar.

Men har man en liten marodör hemma så stannar man inte ute så länge så jag var hemma redan efter ett par timmar.

Vi har en hylla på väggen i hallen det är ca 1,70 upp till den, har trott att det har varit ganska säkert däruppe men inte det. Donna hade hittat sprayhalsbandet och undersökt det ordentligt  och dessutom det med fjärrkontroll. 


Något hade tydligen fastnat i munnen för hon sprang omkring och drog nosen mot golvet och fnyste. Det var inte helt lätt att få henne lugn men till sist insåg hon att jag skulle hjälpa henne så hon satt lugnt och stilla under tiden jag sökte igenom hennes mun, var lite orolig för vad det var som fastnat. Längst inne runt hennes ena kindtand hade ngt fastna hon hade tuggat fast det ordentlig men efter så där 10 min så fick jag loss det och Donna la sig i bädden och somnade direkt, vem vet hur länge hon hade sprungit runt och försökt få loss det själv  Sötnosen..


..allt gick ju bra men sprayhalsbandet är nu ett minne blott tillsammans med alla andra saker hon har massakerat. Måste nog höja hyllan till strax under taket  


   


    

Presentation


Denna blogg handlar om hur vardagen med mina två underbara RR, Norridge Hekaya & Lion Queen Donna Karen af Atle kan se ut. Vi gör allt tillsammans och njuter av varje minut.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inlägg

Utställningar

Bilder 2012

Bildarkiv

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards