Alla inlägg den 2 september 2010

Av Lena Englund - 2 september 2010 19:29

Idag har både jag och Roger varit ledig så det blev naturligtvis en skogspromenad i solen. Hekaya är riktigt pigg nu när det är höst hon blir riktigt busig mellan varven hösten är verkligen hennes årstid. 

Donna å andra sidan gillar alla årstider  alltid på G.


Den 12 september ska vi ha en RR träff igen i Boden så jag hoppas att vi blir många fler än förra gången, gå gärna in och läs mer om den på Hekayas forum, finns länk från den här sidan.

Och nu på söndag blir det Älvsbyn och rundbanan, det ska bli intressant och se om Hekaya vill springa då. När vi testade Lure Coursing i Nordmaling förra året så sprang hon kanske 20 meter sedan insåg hon att det var plastpåsar hon jagade då blev det stopp. Matte fick springa desto mer.

Lite bilder blev det från dagen med sötnosarna  


Så här är ni inte van att se Hekaya....

 


Finaste godistokiga Hekaya....jag vet vad du har i handen matte....

 


Här med syster bus....

  


Kolla in dumboöronen.....snyggt...jag tror Hekaya har använt locktången på sina  

      

  

Presentation


Denna blogg handlar om hur vardagen med mina två underbara RR, Norridge Hekaya & Lion Queen Donna Karen af Atle kan se ut. Vi gör allt tillsammans och njuter av varje minut.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inlägg

Utställningar

Bilder 2012

Bildarkiv

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards