Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Lena Englund - 31 mars 2010 14:53

Jag och Donna har varit på en handlerkurs för Gerard O´Shea i helgen. Den var riktigt bra och lärorik. Tyvärr var det så att vi hann bara vara med på Lördagen för på söndag när vi skulle iväg var vi insnöade så det var bara att börja med att skotta. Det var inte plogat någonstans på vårt kvarter. Men jag chansade och backade ut bilen och naturligtvis körde jag fast, ut och skotta igen och ett nytt försök att komma iväg, hann väl en 50 meter sedan satt jag fast igen. Ut med spaden och skotta, sedan var det bara att backa i samma spår för att komma hem och parkera bilen, så vi fick stanna hemma den dagen  Jag blev så himla besviken att jag började fundera på om utställning är nå´t för mig  vet inte riktigt hur jag ska göra.

Lägger in lite bilder från kursen som Cathrine Hansson har fotat. Men först ett par dagsfärska bilder på våra två sötnosar Hekaya och Donna.

 




Gerard O´Shea  

  





Pustar ut en stund innan nästa moment......  

   






...där vi ska. ..hopphoppa....springa å vända.... 


Malin och Kibibi 





  


Helen och Buster 


 


Lisbeth och Alize, Helen och Buster får lite tips..... 




..gissa om vi fick springa.....  




...å springa..  


 


Det var en lärorik helg (eller dag) för oss, nu får vi fundera och se hur/om det blir någon framtid i utställningsringen     

Presentation


Denna blogg handlar om hur vardagen med mina två underbara RR, Norridge Hekaya & Lion Queen Donna Karen af Atle kan se ut. Vi gör allt tillsammans och njuter av varje minut.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inlägg

Utställningar

Bilder 2012

Bildarkiv

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards