Alla inlägg den 21 april 2010

Av Lena Englund - 21 april 2010 21:26

Idag har vi varit med husse iskogen och busat lite...eller Donna busade och jag var med husse....gissa om jag skratta när lillsyrran blev lite höjdrädd....för ett litet stup....ha ha...hon smög iväg och kvar stod jag och beundrade utsikten...sedan kom hon tillbaka och ställde sig brevid sin trygga storasyster;-)

  


  


Jippie... en brandslang.....nu gäller det att hitta nå´n som vill leka....


 



....var är ni...hallååå....


  



nä nu....dom sticker.....vääänta på mig....jag kommer.....


 



..ja..ja...det va ingen lång vila man fick......här kommer yrvädret igen..hon hittar oss alltid....askmoln var är du.....fast liiite saknar jag henne när hon är ute på vift...


          



...vilken tur att jag hittade er....ååå...va ni har saknat mig...tänk om jag sprang vilse va lessen ni skulle bli då.....jag ääälskar ju dig syrran...


 


Två sötnosar, den ena vill vara nära och den andra inte fullt så nära hela tiden....     

  

Presentation


Denna blogg handlar om hur vardagen med mina två underbara RR, Norridge Hekaya & Lion Queen Donna Karen af Atle kan se ut. Vi gör allt tillsammans och njuter av varje minut.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inlägg

Utställningar

Bilder 2012

Bildarkiv

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards