Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Lena Englund - 10 juni 2010 18:16

Igår var vi till Malin och tränade lite inför helgen. På lördag åker vi till Bollnäs på rasspecialen som är på söndag och det ska bli riktigt kul, fast jag måste medge att jag är lite nervös. Att ställa Donna går hyfsat hon sköter sig jättebra, men det är matte som behöver träning man är ju ganska grön på det här området.

Det jag är mest nervös för är det att jag ska ställa Hekaya och för er som känner henne vet att hon har lite konstigheter för sig ibland...jag kan se mig själv flygandes bakom henne ut från ringen när hon fått syn på nå´t intressant. Och det att tant Hekaya är inte såå hemskt villig att visa sina tänder annat än för matte å då ska vi inte tala om hur misstänksam hon kan bli om nå´n ska röra baken .

Så man vet inte hur det går med karriären i ringen, den kanske är över innan den ens hunnit börja.    Lite bilder från träningen igårkväll jag kan säga att det var miljoner mygg så det blev en kort träning med fyra hundar.


  

Malin agerar domare å ska känna på Hekaya vilket inte är så kul...


  



 

Jag tror vi sprang xtra mycket för att slippa myggen....  




Presentation


Denna blogg handlar om hur vardagen med mina två underbara RR, Norridge Hekaya & Lion Queen Donna Karen af Atle kan se ut. Vi gör allt tillsammans och njuter av varje minut.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inlägg

Utställningar

Bilder 2012

Bildarkiv

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards