Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Lena Englund - 29 juni 2010 22:08

Vår matte är allt bra knasig, idag la hon fram blåa långa filtar i så´nt där halkigt tyg som hon satte fast i gräsmattan. Jaha tänkte jag....fin filt det här...så jag gick å la mig i solen på vår nya fina filt...men det skulle jag aldrig ha gjort för matte sa åt mig att gå därifrån för jag låg ivägen....vadå ivägen...för vem då??

Å sedan la hon ut en rund filt..hahha...men matte hur tänkte du nu....den går ju inte att ligga på...haha

Det kallas tydligen "agility"...fint ska de va....å Donna skulle testa tunneln....jag säger bara Donna...hon förstod inte alls när matte kastade in en gobit....men det gjorde jag.. å jag tog sats så pinnarna flög, å Donna putta jag åt sidan för jag skulle ta gobiten innan den försvann helt, så in i tunneln å ut på andra sidan.....å matte klappa händerna....så tog jag andra tunneln när jag lika höll på......å matte var lika glad när jag kom ut där också.....

Sen härmade Donna mig och alla blev sååå glada.....tänk va bra att hon har mig som visar hur man gör.....

Men det var inte slut där för matte hade köpt några pinnar som man skulle gå sicksack mellan.....å det gjorde jag som en blixt för matte höll en gobit i handen som jag redan hade fixerat med blicken så jag har ingen aning om vad jag gjorde med resten av kroppen....men matte blev då glad....

Dom e allt bra konstiga våra flockledare...


  


..jag fick göra om allt en gång till för husse skulle fota....han var lite för långsam första gången jag sprang....


  



..."agility" jag tror att jag skrattar ihjäl mig.......nåja...nu har jag testat det.....

  





Presentation


Denna blogg handlar om hur vardagen med mina två underbara RR, Norridge Hekaya & Lion Queen Donna Karen af Atle kan se ut. Vi gör allt tillsammans och njuter av varje minut.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inlägg

Utställningar

Bilder 2012

Bildarkiv

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards