Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Lena Englund - 15 januari 2010 21:22

Idag har vi varit till Rutvik och tagit en låång promenad i skogen, det blev hela två timmar...men härligt och i det allra bästa sällskapet . Vi var med Hidaya & Kibibi och Malin förståss. Donna fick äntligen springa runt som en tok, för här hade hon en som gillar att springa lika mycket, nämligen Kibibi. Fast jag tror att Bibi blir "lite"less henne ibland för hon kan vara riktigt irriterande och "för" nära.  På tillbakavägen hade dom lugnat sig så pass att de  bitvis kunde gå som två parhästar tätt tillsammans. Bibi hann ge sig iväg på en liten fågeljakt men var ganska snart bakom oss i spåret igen, så jag förmodar att hon upptäckte att det saknades något som var av stor betydelse för att kunna nå upp till den höjden .

Hekaya och Daya dom är också som två parhästar men håller sig väldigt nära oss istället, nära till att inkassera eventuell belöning.   

Så ikväll ligger det återigen två utslagna hundar i varsin soffa och snarkar  

Det blev några bilder som jag sätter in under Bilder 2010.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg handlar om hur vardagen med mina två underbara RR, Norridge Hekaya & Lion Queen Donna Karen af Atle kan se ut. Vi gör allt tillsammans och njuter av varje minut.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inlägg

Utställningar

Bilder 2012

Bildarkiv

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards